Zanim pojadę do ASO gdzie jak wiadomo ceny straszą klientów Mazd(i nie tylko) po gwarancji ,to chcę się spytać na forum.Moja MPV 2,0 diesel 136KM z 2004 na zimnym silniku klekocze zaworami za każdym razem przy ruszaniu i czuć że bez turbiny nie ma siły a przy tym sporo pali .Do tej pory miałem Golfa 3 z silnikiem 1,9TD , gdzie nie było problemu z regulacjami pompy czy zapłonu ,bo tam brak kompa i całej tej elektroniki
W końcu wybrałem się jeszcze raz na warsztat w celu podłaczenia auta do komp.Pierwszy raz byłem w aso Mazdy w Lublinie i nic niepokojącego nie stwierdzono ,a cały czas palą się kontrolki TCS i silnik. Teraz pokazało takie nr błędu C 1119 i jednocześnie P 0850. Z tego co czytałem w necie ,to mogą być poluzowane przewody elektr przy czujniku spalin ale mogą być też nieszczelne przewody gumowe .Czy ktoś miał taki problem z silnikiem 2,0 diesel 136KM ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mazda MPV ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.