Mazda

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( OFF TOPIC - czyli prawie na kazdy temat ) Gdzie ubezpieczyć samochód ściągnięty z USa?


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MAZDA Forum Strona Główna -> ( OFF TOPIC - czyli prawie na kazdy temat ) Polityka, sport, muzyka, czas wolny, zainteresowania, ...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pipek

Czytelnik



Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 9


Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 23 Lip 2008, 16:55
Temat postu:

Gdzie ubezpieczyć samochód ściągnięty z USa?


Witam,
jestem nowy w temacie i chciałem się zapytać gdzie najlepiej ubezpieczyć furkę ciągniętą ze stanów? Może macie już jakieś doświadczenia w tym temacie?
Powrót do góry
pipek

Czytelnik



Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 9


Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 25 Lip 2008, 00:00
Temat postu:

Re: ( OFF TOPIC - czyli prawie na kazdy temat ) Gdzie ubezpieczyć samochód ściągnięty z USa?


No proszę poradzcie mi coś? Nikt nie ma doświadczenia z ubezpieczalniami. Plizzzz
Powrót do góry
Jarek 307
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 1111
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Był: Peugeot 306 1.4 1994r. Jest:Peugeot 307 1.6 16V-gaz 2002r. oraz Peugeot 807 2.2 HDI 2005r.
Piwa: 76/42
Wysłany: Pią 25 Lip 2008, 20:02
Temat postu:

Gdzie ubezpieczyć samochód ściągnięty z USa


Hej. Sprawdż ceny w tej kolejności: AXA. Link4,MTU,Generali,Alianz. Pisze w tej kolejności bo każda firma ma swoje warunki jedne lepsze inne gorsze. Musisz się uzbroić w cierpliwość i podzwonić.
Powrót do góry
R@D
Moderator

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 318
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Mazda 6 GG 2.0 02r.
Piwa: 6/0
Wysłany: Pon 28 Lip 2008, 13:33
Temat postu: